Forum

Odpowiedzi

m_Monika [mEkipa] offline 2012-10-01 14:07:59 Witaj robertokot25,

problem z „niebieską” lub „białą” stroną występującą podczas logowania wynika z posiadania na komputerze złośliwego oprogramowanie typu „Trojan”. W takim przypadku należy postępować zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie mBanku w zakładce „Bezpieczeństwo - Zabezpieczenie komputera a bezpieczeństwo przeprowadzania transakcji w mBanku/MultiBanku” (http://www.mbank.pl/informacja/#cats=n/1/bezpieczenstwo///bezpieczens two/zabezpieczenie-komputera-a-bezpieczenstwo-przeprowadzania-transakc ji-w-mBanku.html)

Przede wszystkim jednak należy przeskanować stację roboczą oprogramowaniem antywirusowym takim jak np. NOD 32 lub oddać komputer do serwisu.

Konieczne jest także zablokowania dostępu do serwisu transakcyjnego.

Pozdrawiam,
m_Monika
Odpowiedz Cytuj Zgłoś naruszenie

oporek [mKlient] offline 2012-10-01 14:16:01 m_Monika napisał(a):
> Witaj robertokot25,
>
> Konieczne jest także zablokowania dostępu do serwisu
> transakcyjnego.
>
Z innego kompa przynajmniej zmiana hasła i obserwowanie czy pojawiają się nieudane logowania.
Odpowiedz Cytuj Zgłoś naruszenie

robertokot25 [mKlient] offline 2012-10-01 16:21:56 zmieniłem hasło i oczyściłem system, teraz się loguje, miejmy nadzieję że będzie ok, dzięki za porady Odpowiedz Cytuj Zgłoś naruszenie